Wyświetlenia Strony

wtorek, 14 sierpnia 2012

Kolczyki

Witajcie kochani ! :*
Wybrałam się wczoraj do Alfy z siostrą przy okazji, gdyż miałyśmy kilka spraw do załatwienia. Nie planowałam niczego kupować, ale wstąpiłam do Divy i kupiłam trzy pary kolczyków. Zwyczajne, ale coś w nich jest i mnie urzekły, a poza tym były na przecenie, więc myślę sobie - Czemu nie?. Czasem najmniej zdobne dodatki zdobią najlepiej. bardzo lubię kolczyki, ale rzadko je noszę, dlatego postanowiłam ostatnio, że zacznę je częściej nosić :) Spodobało mi się jeszcze kilka innych kolczyków, które tez przedstawię poniżej, może je kupię, ale one są wiszące, a ja chcę się jeszcze rozejrzeć za wkrętkami, bo wiszących już m kilka.  Wczoraj również zamówiłam buty na które od dawna poluję. Jak już do mnie dojdą to je wam pokażę. są takie cudne! Za chwilkę wyślę mojej przyjaciółce Anecie nasze ostatnie zdjęcia, które sobie zrobiły, bo ona wysłała mi nasze stare zdjęciami jest ich całą masa. :) Oglądam sobie TV i nie ma nic ciekawego, ale zaraz muszę zrobić obiad, więc czymś się zajmę. A tu macie BLOG MARTYNY. Odwiedźcie moją siostro-przyjaciółkę, która dopiero co zaczęła pisać bloga, ale ona ma głowę pełną pomysłów i świetnie pisze :).  Papatki :* :*

Moje :
                                                                
                                                              



                                                                            
A teraz te, które mi się podobają:

                                                                           
                                                                            
                                                                           
Macie jeszcze dwa zdjęcia moje i Anety:

                                                                       



A tu jeszcze jedno moje zdjęcie:

                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                               
                                                                 

11 komentarzy:

  1. jak będziesz miała zdjęcia to się pochwal;) Chętnie zobaczę :)) Napisałam ci maila :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ombre <3 śliczna jesteś ;* a kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, nie ma to jak wzajemna reklama siostrzyczko ;]
    a z tych kolczykow, ktore Ci sie podobaja, to wiesz ze ja mam te skrzydla? (przedostatnie zdj)
    a te Twoje serduszka sa zajebiste
    i wlosy jakie biale ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ai.. te Twoje boskie ombre<3
    Całusy..;***<3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te serduszka ;)
    i nie mam nic przeciwko, żebyś wstawiła inspiracje na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMBRE *.*
    mi się podobają te serduszka ; 3

    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te kolczyki - serduszka są świetne .
    a Twoje blond końcówki super . xdd .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, zostałaś otagowana, szczegóły u mnie na blogu:) http://mniucha.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam cię na moim blogu w notce "tag 11 pytań" :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaram sie ombre hair ! :D niebieskie piórka sa śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)