Wyświetlenia Strony

niedziela, 9 września 2012

inspiracje na niedzielę

Siemsonek :*
Przepraszam, że nie pisałam chyba z miesiąc, ale problemy techniczne miałam ;c Do rzeczy..
No to mamy pierwszy tydzień szkoły za sobą, jutro rozpoczniemy już drugi. Czas mi się strasznie dłużył.. jedynie weekend szybko zleciał, ale zazwyczaj tak jest ;/ Kilku nauczycieli mi się zmieniło i najbardziej szkoda mi nauczyciela od historii.. Historia to jego pasja i zawsze lubiłam go słuchac, a teraz jest jakoś dziwnie na lekcji historii.. mam nadzieję, że będzie dobrze. Ten rok musi byc dobry. To mój ostatni rok w gimnazjum więc muszę go zapamiętać i przeżyć jak najlepiej :) A jak wam minął ten pierwszy tydzień szkoły ? Chcieliście już wrócić do szkoły?! :) Starczy już o mnie. Mam konto na stronie loveit.pl (to nie jest promocna, po prostu lubię tą stronę :]) i chcę poniżej przedstawić wam kilka zdjęć, które mi się spodobały, i które mogą być inspiracją dla wielu osób.

 

 


 

                                                                                
                                                                               

                                                                                 

Troszkę sporo tych zdjęć :) mam jeszcze dużo więcej, ale za dużo ich żeby tu wstawic :)
P.S. nie będę często pisała również teraz, ponieważ jest szkoła ;/ ostatni rok gim jak wczesniej wspomniałam, więc koniec przelewek :) + Dziękuję z całego serca za tyle odwiedzin, jesteście wspaniali :*
 
                                                                                
 

3 komentarze:

  1. Mój pierwszy tydzień .. hmm w sumie już drugi. A powiem ci ze całkiem nie zle. Takie zwały na lekcji ostatni rok liceum powinnam wziasc sie w garsc maturka czeka. Baka od polaka nam się zmieniła co jest BARDZO ZŁE. Bo teraz spie na lekcji albo cisnę zwałe. Dziś grałam na polaku z kumpela w zgadnij kto to juz nam tak odwalało hahaha. Rysowałyśmy na kartkach nauczycieli zgadywałyśmy który to XDD.
    Odpowiedziałam na pytania w nowej notce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, oczywiście, cała Ola. jak nie gryzienie w wargę, to środkowe palce xd nieładnie grubasku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey lovely! I just found your cute blog and gladly added myself to your followers! I’d love to have you stop by and follw me maybe? Also I’ll leave the link to a $150 e.l.f. cosmetics Giveaway I’m having in case you’re interested!:)

    Hope to see you there, and thanks so much lady!
    Xo, Emily

    Huge e.l.f. Giveaway!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)