Wyświetlenia Strony

niedziela, 15 kwietnia 2012

takie tam

Dzisiaj przepisywałam zeszyty, które zajęły mi jakąś godzinkę więc niewiele  ;) W ogóle nie jestem przygotowana psychicznie na jutrzejszy dzień, ale jak zawsze jakoś to będzie. Teraz siedzę sobie wygodnie na krześle i myślę co by tu porobić ? Trochę mi się nudzi to chorowanie już, ale wole to niż szkołę  :D Miałam zająć się dzisiaj ozdabianiem bloga, ale dziś nie mam siły ;c Ale obiecuję , że zajmę się tym jak najszybciej :) Miałam dzisiaj jechać na jazdę konną, ale z racji iż jestem chora to nie mogłam. Tęsknię za moją Kochana Martusiu, z którą miałyśmy się dzisiaj w stadninie zobaczyć, ale nie wypaliło.. We wtorek ukarze się teledysk do piosenki ,,Boyfriend" Justina Biebera. oooh już nie mogę się doczekać :) Będzie miał premierę wieczorem w Ameryce więc u nas pewnie w środę się pojawi. Będziecie oglądać  ? :d A tu macie jego piosenkę jak narazie bez klipu : Justin Bieber - Boyfriend . Miłego słuchania ;] Jak mówił w wywiadach, że jest to coś zupełnie innego niż do tej pory tworzył. Justin ciężko pracował, ale efekt jest powalający :) Cya :)

2 komentarze:

  1. o jeździsz konno;-)))) Świetnie ;p
    Buziaczki moja kochana:*****<3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to dobrze ze nastudiach wiekszosc notatek wysylanych jest w formie elektronicznej i niczego nie trzeba przepisywac
    jakbym miala teraz nadrabiac zaleglosci to bym chyba na nowo sie rozchorowala

    ja tez sie nudze :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)