Wyświetlenia Strony

piątek, 30 marca 2012

Book

Dzisiejszą notkę poświęcę książkom, ponieważ bardzo lubię czytać. Muszę nabyć kilka nowych książek, bo nie mam już co czytać. Lubię książki różnorodne, nie mam jakiegoś konkretnie ulubionego gatunku. Co mi się spodoba to przeczytam. Ostatnio myślami powróciłam trochę do dzieciństwa, iż przeczytałam ponownie kilka bajek, np. ,,Kopciuszek", ,,Czerwony Kapturek", ,,Brzydkie Kaczątko" itd. Właśnie bajki mają najlepszy przekaz, jest w nich porał, który uczy, który zmusza do myślenia, do zastanowienia się nad życiem, nad tym co nas otacza. Większość populacji wybiera filmy zamiast książek, a przecież dzięki książkom kształtujemy, pobudzamy swoją wyobraźnie, możemy wyobrazić sobie, że to my jesteśmy głównym bohaterem i że to nasze losy są opisane. Oczywiście nie mówię, że film to zło. Ja sama uwielbiam filmy, choćby, dlatego że chcę być aktorką i oglądając ekranizację mogę uczyć się gry aktorskiej. To naprawdę dobry trening, patrzeć na gestykulację, na mimikę. Na to z jaką tonacją dana postać wypowiada jakąś kwestię. Pojawiło się nowe arcydzieło na rynku zwane e-book'iem. Co o nim sądzicie ? Wolicie e-book'i czy tradycyjne książki ?
love & peace :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)