Wyświetlenia Strony

wtorek, 27 marca 2012

Praca domowa

Zapewne większość z Was nie lubi odrabiać pracy domowej. Ja też za nią nie przepadam, ale jeśli są jakieś fajne wypracowania z polskiego albo jakieś ciekawe zadania to nawet z chęcią je robię. Od pewnego czasu mam tak, że kiedy idzie wiosna mam ochotę na uczenie się. Tak wiem jest to dziwne i nie jestem żadnym kujonem, uczę się nieźle, ale nie przesadzajmy ; ) Chociaż pomimo tego, że nabieram ochoty do odrabiania lekcji to mam też większą ochotę siedzenia na słoneczku. Jutro pani od fizyki odda kartkówki i mam nadzieję, że dostanę dobrą ocenę. Napiszę wam jutro co dostałam. Za to dzisiaj przeżyłam miłe zaskoczenie, bo dostałam 6 ze sprawdzianu z polskiego, a moja nauczycielka jest bardzo wymagająca więc mam powód do radości. Dobra wracam do lekcji, bo muszę jeszcze zrobić ćwiczenia z historii, zadania z fizyki i polskiego. Na koniec piosenka : kliknij :)
Pozdrawiam ciepło :)

1 komentarz:

  1. Piszesz tutaj że, aby zrealizować pomysły dotyczące bloga musisz mieć kilka czytelniczek. Więc proszę bardzo. Już masz mnie hihih. Twoje posty bardzo mi się podobają, są takie naturalne i niczego nie udajesz ;-). Z takim podejściem zajdziesz daleko na swoim blogu. Tylko potrzeba do tego determinacji. Mi też się nudziło na początku ;pp.
    Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące wystroju bloga czy innych rzeczy z nim związane, pisz śmiało, czy na emaila(podany na blogu), czy w komentarzach.
    Buziolee!;-***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)