Wyświetlenia Strony

sobota, 31 marca 2012

Pomagajmy !

Ten post chce poświęcić potrzebującym. Natchnęła mnie do tego Karolina, która zamieściła taki wpis na swoim blogu, a oto jej blog http://mniucha.blogspot.com/ . Dlatego pomyślałam, aby przyłączyć się do tej akcji i nagłośnić ją. Możemy pomóc biednym zwierzakom w schroniskach i chorym dzieciom. Oto strony : Pomoc Zwierzakom ! i Pomoc Dzieciom ! Nie bądźmy obojętni ! Wspaniałe jest to, gdy możemy nieść pomoc. Gdy wiemy, że robimy coś dobrego. Wiedzieć, że jakieś głodne dziecko zje porządny obiad, że jakiś biedny piesek zastanie pełną miskę. Pomagajmy, bo to naprawdę piękne. My powinniśmy być wdzięczni, że jesteśmy zdrowi, że chodzimy do szkoły. Nie wszyscy mają tak dobrze jak my. Najczęściej jesteśmy ciągle niezadowoleni, nie doceniamy tego co mamy. Sama myśl o biedzie na świecie, o okrucieństwie powoduje łzy w moich oczach. Nie możemy przechodzić obok i być obojętni. Nienawidzę ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami. Jak tak można ? Przecież te zwierzaczki mają uczucia. One to wszytko czują. Jest tak wiele zdjęć i ogłoszeń, że jakiś piesek został podpalony lub powieszony. Ci , którzy to robią powinni być skazani na karę śmierci. Tacy ludzie. to w sumie już nie ludzie, nie są potrzebni na tym świecie. Albo takie głodne dzieci. Czym one sobie na to zasłużyły ?  Niczym.. Dlatego włączcie się w akcje charytatywną ! Okażcie litość, bo w wielu z nas jest dobro. Wiele osób z nas nie może patrzeć na takie cierpienie. Pomagajmy, a nam samym zrobi się dobrze !

1 komentarz:

  1. Oj, kochanie jest mi przeogromnie miło, że zmotywowałam Cię do pomocy dla potrzebujących. Kiedy zaczęłam czytać ten post i przeczytałam tam o mnie, poczułam motylki w brzuchu ;D. Jesteś naprawdę niesamowitą osobą ;*.
    Zauważyłam, że mamy podobne charaktery i cierpimy na widok biedy czy cierpienia innych.
    Buziaczki moja kochana ;****

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! :)